onsdag 20 mars 2013

Grattis läsekretsen, grattis Landstinget och grattis till mig

Obemärkt har den här bloggen fyllt 3år och 900 inlägg.
Och lika obemärkt firar jag tio år i landstingets tjänst. Bra jobbat, ryggdunkar jag mig själv.
Bloggen besöks 1 000-2 000 gånger i månaden nu för tiden. Nu gör jag mest snabba inlägg från min iPod Touch med en länk eller bild och några rader. Jag rekommenderar ett besök i 2010 års inlägg, på den tiden handlade inläggen om böcker, vetenskapliga artiklar och komplexa funderingar. Och en och annan iakttagelse om finsk tystnad och gräll estetik. Den här bloggen är ett ställe dit jag lägger spännande saker som jag råkar hitta, sådant jag eller andra kan ha nytta av senare.
 Jag tror på att vi måste hjälpas åt här i världen.

2 kommentarer:

  1. Grattis till dig Signepinglan!

    SvaraRadera
  2. Hmm det står att jag är anonym. Känner mig mer som en Hannah pyttipanna. Kram!

    SvaraRadera