torsdag 14 juni 2012

Min gymnasiekompis har gjort en app

Save the farm

Kolla in den här appen i App Store:

Cover Art

Save the farm

Apptojo AB

Kategori: Spel

Uppdaterad: 07 jun 2012

       

Nästan lite som Nintendo Wii fast med en iPhone, man rör sig i rummet med kameralinsen öppen så det ser ut som grisarna ramlar ner från mitt eget tak och jag måste vrida mig omkring i rummet för att hitta allt som ramlar ner. Man pangar ballonger och flaxar med sin iOs-produkt för att fånga djuren. Jag testade på iPaden som jag är lite rädd om, hemma har vi inget supertåligt skydd, så jag var lite för feg med rörelserna. Men med en iPhone med Griffin Survivor på skulle jag våga fäkta mer med armarna - i alla fall när mina barn inte ser. Jag vill ju att de ska vara försiktiga i vanliga fall...
Kul Tommy Lundman att du ger dig in i app-svängen, hoppas du får mycket feedback så du kan vidareutveckla spelet. Och så är det roligt att den finns på bokmål bland andra språk, för broder/kusinfolket i väster.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar