måndag 25 februari 2013

Vad ska man ha Google+ till?

Fattar inte grejen. Jo, jag har en användare och får nu och då förslag på personer jag kanske känner eller inlägg jag kanske skulle vara intresserad av. Oftast känner jag inte personerna och är inte intresserad av de föreslagna inläggen.
Pinterest däremot är trevligt, jag har sett att några använder det professionellt t ex för att samla bra iPad-tillbehör eller terapimetoder. Men bäst tycker jag det funkar för lust, som trädgårdsinspiration, festplaner eller inredning.
Och Instagram, men det använder jag bara privat.
Och Facebook, vi har ett jobbkonto för att kunna delta i forum men ingen officiell ut/inkorg med info.
Och bloggar.
Jobbet kör traditionell 2000-talsversion av gammelmedia, epost och envägshemsida.
Det vore bra med ett youtube-konto med beskrivningar av appar. Vi får se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar